SANDRA

en dagbok!

Ny blogg IGEN.. uuh hur ska jag hinna med 3 stycken bloggar..
jag har:
*en där jag ska försöka skriva på engelska, så man kan läsa hur jag har det i USA, om tankar, skolan, området, människorna.. Allmänt om att leva i USA helt enkelt. (klicka här)
*en svensk, där jag skriver om lite allt möjligt alla mina tankar och funderingar. (klicka här)
*Och så denna, som kommer vara nästan exakt som en dagbok, där jag bara skriver vad som hänt under dagen /veckan.. Kul? hmm, nä. Men väldigt bra sätt för familj o vänner (mest Jessica) att ha stenkoll på mig ifall det skulle vara så att vi inte är onlinemsn eller skype samtidigt.
Det är ju trotts allt 8 timmars tidskillnad.

Min nya blogg kommer i alla fall vara mest tillägnad Jessica, det är för hennes skull jag skriver, to keep her updated ;) hon har gjort samma sak.

Jessica-Svensson.blogspot.com

-Go and check her out ;)

Hopp Slänger in en bild också, ny faktiskt :) Katha som tog den på midsommar, för en gångs skull ser jag NÄSTAN normal ut.. men bara nästan. You are good Kaatzz (Y)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Detta är en helt vanlig blogg som handlar om min vardag medan jag är i USA och studerar. Man kan alltså ha stenkoll på mig även om jag är på andra sidan jorden. Enjoy! :)

Kontakt:
SweetySandra90@hotmail.com

About this blog