SANDRA

en dagbok!

Jaha, vad säger man. Tiden tickar på och allting kommer bara närmare och närmare.
Flygresan är bokad, jag har fått reda på vart jag ska bo och med vem, jag har fått reda på det jag beöver och jag är nu redo till att åka.....
Nej, där ljög jag, jag är inte alls redo att åka, först ska jag ha en riktig super sommar me min duudes :) och hinna med allt man kan under en sommar..
eller ska jag det? det är bara 24 dagar kvar, och som det ser ut just nu jobbar de flesta av mina kompisar, och om exakt 2 dagar åker jag till Göteborg o Öland för att vara borta i 2 veckor..

NEJ USH, hemska tanke, jag ska ha en super sommar så är det bara ! Det löser sig, det gör det alltid ;)

Over and Out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Detta är en helt vanlig blogg som handlar om min vardag medan jag är i USA och studerar. Man kan alltså ha stenkoll på mig även om jag är på andra sidan jorden. Enjoy! :)

Kontakt:
SweetySandra90@hotmail.com

About this blog