SANDRA

en dagbok!

Nu börjar det närma sig på riktigt. Det är nu man verkligen inte kan skjuta upp saker mer, man måste helt enkelt ta tag i sakerna som måste göras, som till exempel att packa! Planera vad man ska ha med sig och så vidare.
Jag har även nu börjat inse hur sjukt roligt det kommer att bli. Tufft, med både skolan och pengarna. Men såklart också massa kul och en hel del upplevelser! Ohh va jag läängtar! Vill dit nu!!!
Ja.. okej nu är min hjärna helt uppe i varv så jag glömmer nästan det värsta! Saknaden?!
Guud vad jag kommer sakna alla, verkligen alla även dom jag inte träffar så ofta, och även de som verkligen inte tror på det just nu.
Im going to miss you all!

Im not cute, but t least Im myself!
(bild tagen med min nya kamera hihi)

Over and out
BTW... 5 DAGAR KVAR!!! 5!!!!

1 kommentarer:

I miss you too <3

Skicka en kommentar

Hejsan!

Detta är en helt vanlig blogg som handlar om min vardag medan jag är i USA och studerar. Man kan alltså ha stenkoll på mig även om jag är på andra sidan jorden. Enjoy! :)

Kontakt:
SweetySandra90@hotmail.com

About this blog