SANDRA

en dagbok!

Hej Bästis!
Idag har vi varit på skolan och skrivit in oss, It Went good (Y) Och jag har börjat komma igång lite med min engelska vilket är bra.. Jag ska ju trots allt bo här i drygt ett år. Sen gick vi och handlade lite, och åt på Sub.. Sen gick vi till Straanden där vi träffade en dryg snubbe som skulle lära oss o surfa någon dag, The Sweden girls with the surf guys! hell yeah!
AND YOU KNOW WHAT?? JAG HAR REDAN FÅTT LITE FÄRG :D

I miss you bästis! Och SÅKLART läser jag din blogg.. (Jag är trogen läsare) och jag blir besviken när jag ser att du inte skriver varje dag, och så går det inte att kommentera :(
Faktiskt har jag varit sååå nära på att ringa dig när jag kommit hem 18.00 (lokal tid i sverige 2.00).. men då sover ju du.. Jaja, jag kommer smsa dig imon o sen ringer jag dig! Punkt slut!!! Kanske inte blir så länge eftersom det kostar mkt, men jag kan iaf få höra din röst och kanske bestämma tid då vi är inne på msn samtidigt. OCH FIXA DIN SKYPE NU QVINNA !! :)
Vi har ju mkt att snacka om!

Ja jag måste förtydliga lite, Jag och Jessica har gjort vars en blogg nu när jag är i USA där vi skriver om våra dagar så att vi kan hålla stenkoll på varrandra när vi inte hinner prata på annat vis. PUSS

2 kommentarer:

Jag kollade dina och någon annans bilder på facebook OCH jag såg din FÄRG direkt, riktigt nice ;) ja jag vet helt kontigt men ska kolla upp det direkt så du kan kommerntera min blogg :P och ska snacka med Jarin så han fixar min skype :P mohaha. MISS YOU! Kisses<3

Du har inte din blogg kvaar? o aldrig inne pa msn :( inte facebook heller..... JESSICA jag har ingen koll pa dig alls, ingen kontakt med dig heller... det e mer eller mindre HEMSKT!! lever du ens? <3<3<3 MISS U

Skicka en kommentar

Hejsan!

Detta är en helt vanlig blogg som handlar om min vardag medan jag är i USA och studerar. Man kan alltså ha stenkoll på mig även om jag är på andra sidan jorden. Enjoy! :)

Kontakt:
SweetySandra90@hotmail.com

About this blog