SANDRA

en dagbok!

Blogga e inte ens kul längre, har ingen lust över huvudtaget till att blogga.. Inte just nu ialla fall. Men jag får väl göra det ändå, för bästis skull (känn dig hedrad detta gör jag bara för dig, inte för att jag vill eller något annat).. Vi har ju faktiskt vårt löfte om bloggarna kvar ;) men förresten din blogg e lite fucked up!

Idag har det inte hänt så mycket, inte dom närmsta dagarna heller. Lite fest, lite strand sola o bada, eller NEJ faktiskt inte bada eftersom vattnet är så äckligt bläää. på stranden ser man ibland halvmeterstora döda kräftor Scaary.. Pluss att man inte ser bottnen (var man trampar) så nej, inget bad för min del..
Ja jag vet inte vad jag ska säga?? hehe skolan börjar i morrn ska faktiskt bli riktigt kul, förrutom det att jag ska gå från 8 på morronen till 10 på kvällen JOOY!! jaja om ett år (kanske ett och ett halvt då) är jag iallafall känd filmproducent HAHA (big dreams)..


Ojj vilket kul inlägg jag skrev, pallar inte skriva mer nu haha. Vi får ialla fall skypa någondag nu när jag köpt ny mic så att man höra mig.


Puss o knull mitt hjärtegull!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Detta är en helt vanlig blogg som handlar om min vardag medan jag är i USA och studerar. Man kan alltså ha stenkoll på mig även om jag är på andra sidan jorden. Enjoy! :)

Kontakt:
SweetySandra90@hotmail.com

About this blog