SANDRA

en dagbok!

3 dagar kvar nu. Och allting känns bara SKIT! jag vill inte åka, jag vill bara vara här och umgås med mina vänner och ha kul.. Jag är inte redo till att bara lämna allt. Jag vill inte bli vuxen!! ALDRIG! Gammal, vuxen och tråkig.. För det är väl så man förväntas vara när man blir äldre? Ordentlig, ansvarsfull, mogen, TRÅKIG! ush säger jag bara..

Jag tycker det ska bli jätte kul att komma iväg till California, skaffa sig nya kontakter och upplevelser. MEN... på något sätt känns det som att det jag lämnar här kommer aldrig bli som förr.. När jag kommer hem har jag fått för mig att jag förväntas flytta hemifrån, skaffa jobb, kille och ungar vilket då leder till ingen tid till sådant jag tycker är kul o.s.v.. Ingen tid till kompisar, mina föräldrar och till sånt som jag tycker om att göra just nu, ingen tid till sånt som betyder för mig.
BLÄÄÄ, jag vill inte åka, jag vill inte bli vuxen, jag vill inte att tiderna ska ändras, jag vill inte bli gammal, jag vill inte att mitt liv ska ta slut. Jag vill inte jag vill inte jag vill inte!!

Vad säger man? ålderskris? depression? Nej jag har bara en "Sandra är ynklig"-dag vilket inte inträffar så ofta.. Men usch vad jobbigt det är o fytusan va jag kommer sakna alla!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Detta är en helt vanlig blogg som handlar om min vardag medan jag är i USA och studerar. Man kan alltså ha stenkoll på mig även om jag är på andra sidan jorden. Enjoy! :)

Kontakt:
SweetySandra90@hotmail.com

About this blog