SANDRA

en dagbok!

Heeelt underbart är det här, vädret, människorna, miljön.. Man bara fullkomligt smäälter!
LOVE IT!
Idag har vi varit o handlat lite saker vi behövde, varit on the beach (NICE!) gått lite i stan (shopping begäret bara växer), vi har varit på skolan och kollat lite idag den är stor o fin :)
Medans vi har gått runt har jag fått den känslan av att jag kommer storm trivas. GREAT!

Guud jag måste bara verkligen bli mer framåt, TA PLATS KVINNA! haha jaja, det kommer..

California, Fint väder, nice people, killar, shopping, bästis och.... eller nej vänta nu.. JESSICA :(
WHY IS´NT SHE HERE?!
God! I miss you babe!
Jag vet att jag är vääldigt dålig på att uppdatera, LOVAR att det ska bli bättre, har helt enkelt inte kommit på hur jag ska skriva ner allt vi gjort utan att det ska bli långtråkigt och ointressant för andra att läsa. Idé och fantasi torka helt enkelt!

Och bliden (?!) jo.. den tillhör Hemlängtan. Sverige liksom. Jag har iofs tagit den på Öland MEN WHTEVER, den representerar Sverige i alla fall.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Detta är en helt vanlig blogg som handlar om min vardag medan jag är i USA och studerar. Man kan alltså ha stenkoll på mig även om jag är på andra sidan jorden. Enjoy! :)

Kontakt:
SweetySandra90@hotmail.com

About this blog